JDP Drapała & Partners – jak nawiązaliśmy współpracę?
Wise People konsekwentnie buduje rozpoznawalność na rynku prawniczym, w efekcie czego zwrócił się do nas dział marketingu JDP Drapała & Partners.
Kancelaria od 7 lat wspiera Fundację Świętego Mikołaja, która realizuje projekty stypendialne, pomoc dla rodzinnych domów dziecka czy pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży. W tym czasie udało się uzbierać blisko 100 tys. zł na rzecz Fundacji.
Kancelaria JDP miała jasne założenia projektu: rozesłać atrakcyjną, angażującą kartkę z życzeniami świątecznymi do osób ze swojej bazy mailingowej, zachęcając do kliknięć, które przyczynią się do wpłat na Fundację Świętego Mikołaja. Ergo: bardziej zaangażowani odbiorcy maila oznaczają jeszcze wyższą darowiznę na szczytny cel.
A my w Wise People lubimy ciekawe i nieszablonowe wyzwania.
Estetyka, funkcjonalność, tempo prac – nadrzędne cele projektowe
Ponieważ rozpoczęliśmy rozmowy relatywnie blisko adwentu, niezwłocznie skompletowaliśmy zespół projektowy, by przejść od briefu do konkretnych założeń i ustaleń. Dzięki wspólnej dyskusji ustaliliśmy, że skupiamy się na:
- kreatywnym projekcie uwzględniającym estetykę i brand JDP Drapała & Partners, z uwzględnieniem buforu na iterację i zmiany w designie,
- przemyślanej ścieżce UX, aby zmaksymalizować zaangażowanie odbiorców mailingu,
- niezawodnej technologii, która pozwoli na wyświetlenie i płynne działanie kartki świątecznej niezależnie od używanego nośnika.
Zależało nam na projekcie, który połączy świąteczną formę z realnym zaangażowaniem odbiorczyń i odbiorców oraz wymiernym efektem społecznym. Współpraca z Wise People przebiegała bardzo sprawnie – od szybkiego zrozumienia naszych założeń, przez estetykę spójną z marką JDP, po niezawodne wdrożenie technologiczne. Doceniamy ich partnerskie podejście, tempo prac i umiejętność przełożenia idei na angażujące doświadczenie dla odbiorców.
Beata Szeszuła, Specjalistka ds. Marketingu Cyfrowego JDP Drapała & Partners
Od słów do czynów, czyli błyskawiczny proces kreatywny
Z jednej strony projekt wymagający kompetencji kreatywnych, komunikacyjnych i technologicznych. Z drugiej – przedsięwzięcie relatywnie niewielkie, uwzględniające zaledwie kilkadziesiąt godzin prac holistycznego zespołu. Z trzeciej – deadline na horyzoncie i wymagania adekwatne do wysokiej pozycji rynkowej klienta.
Mając dodatkową motywację w postaci szczytnego, CSR-owego charakteru projektu, przeszliśmy do działań. Aby przeprowadzić realizację na najwyższym poziomie, na poszczególnych etapach projektu byli w niego zaangażowani:
- business delivery managerka, project manager i brand manager,
- graphic designerka i UX/UI designerka,
- front-end developerzy,
- e-mail marketing specialist.
Dzięki niezawodnej, obustronnej komunikacji z działem marketingu JDP Drapała & Partners zrealizowaliśmy koncepcję w założonych ramach. Najważniejsze, że w przedświątecznej atmosferze kancelaria może już prowadzić działania komunikacyjne, a przy tej okazji promować wsparcie dla Fundacji Świętego Mikołaja.
Wspierajmy dobre inicjatywy
Co roku angażujemy się w projekty zgodne ze społecznym DNA naszej organizacji. W 2024 roku było to merytoryczne wsparcie dla fantastycznych organizacji: Fundacji Iskierka i Fundacji Onkorodzice. Przy okazji projektu specjalnego z JDP Drapała & Partners pragniemy zwrócić się do naszej społeczności o wsparcie dla takich inicjatyw, jak właśnie Fundacja Świętego Mikołaja. Aby dać dobry przykład 🙂 postanowiliśmy podzielić się zyskiem z projektu i przekazać na rzecz organizacji kwotę: 6000 zł.
Jak co Święta – w tym szczególnym czasie wspieramy inicjatywy dobroczynne. Idealnie się złożyło, że na koniec 2025 roku mogliśmy kreatywnie i technologicznie wesprzeć działania świąteczne kancelarii JDP, a przy tym – zaangażować się w wymiarze finansowym na rzecz Fundacji Świętego Mikołaja. Dzielmy się dobrem, promujmy wartościowe organizacje, do czego serdecznie zachęcam!
Robert Szarata, CEO Wise People


