O czym jest ta książka?
Tego dowiesz się z naszego ebooka:
- Dlaczego potrzebujesz własnej strony internetowej?
- Jakie są plusy i minusy gotowych szablonów i kiedy lepiej zdecydować się na customowy projekt?
- Co najbardziej liczy się dla użytkowników stron biznesowych?
- Jak się przygotować do budowy i przebudowy strony www?
- Na czym polega proces kreatywny?
- Jak go wykorzystać do stworzenia wyróżniającego się projektu
- … i wiele więcej
Co zyskasz?
Wiedzę
jak niewielka firma może wykorzystać know how znanych globalnych marek
Perspektywę
opartą na ponad 10-letnim doświadczeniu Wise People w tworzeniu wyróżniających się identyfikacji wizualnych i projektów digitalowych
Pewność
że będziesz przygotowany(a) do stworzenia strony, która wreszcie będzie wspierała Twój marketing, a nie mu przeszkadzała
Co mówią liczby?
0
rzeczy, które powinna zrobić Twoja strona
0
trendów w designie
0
rozdziały pełne przykładów
0
etapów design sprintu
Kto najbardziej zyska na wiedzy z ebooka?
![Marketer](/wp-content/uploads/2022/04/businessman-3-43x43.png)
Marketer
Rozumiemy, że przebudowa strony www to tylko jeden z wielu Twoich projektów. Chcesz wiedzieć, na co zwrócić uwagę, żeby nie przepłacić? Tego dowiesz się z lektury naszego e-booka.
![Dyrektor sprzedaży rozwijającej się firmy](/wp-content/uploads/2022/04/businessman-2-43x43.png)
Dyrektor sprzedaży rozwijającej się firmy
Chcesz wejść na nowe rynki, ale Twoja obecna strona www pamięta czasy modemów telefonicznych? Sprawdź, jaka powinna być nowoczesna strona www.
![Właściciel niewielkiej firmy specjalistycznej](/wp-content/uploads/2022/04/businessman-43x43.png)
Właściciel niewielkiej firmy specjalistycznej
Do tej pory nie potrzebowałeś(aś) obecności w Internecie, ale czasy się zmieniły. Chcesz się dobrze przygotować do wyboru agencji kreatywnej? Poznaj skuteczne metody pracy z agencją.
![Managerowie HR i EB](/wp-content/uploads/2022/04/student-43x43.png)
Managerowie HR i EB
Chcesz pokazać potencjalnym pracownikom, że Twoja firma to dla nich świetne miejsce. Trudno to zrobić, jeśli na stronie brakuje miejsca na Employer Branding i przyciągające oferty pracy. Zobacz, co zrobić, żeby to zmienić.