



Chcąc mówić szerzej i głośniej potrzebujemy wizytówki. Pomimo, że strony www nie wydają się współcześnie koniecznością, to mamy tyle do powiedzenia i pokazania, że musimy mieć swoje miejsce również poza kanałami społecznościowymi. Użytkownik znajdzie na nowej stronie naszą pełną ofertę, najlepsze realizacje, a także dostęp do panelu klienta. Znajdzie te informacje w pozytywnym i bardzo jakościowym otoczeniu. I nawet jeśli nie będzie gotowy na podjęcie współpracy teraz, to emocje i wrażenia ze sposobu pokazania treści pozostaną z nim na długo. Nasze projekty zawsze mówiły same za siebie, ale widzę potrzebę, by komunikować o nich czytelniej i w bardziej atrakcyjny sposób. To najważniejszy efekt, jaki płynie ze współpracy z Wise People.
Jacek Majecki, Marketing Director Sales&More
Pytania i odpowiedzi
Za każdym udanym projektem stoi seria mądrych decyzji. Zebraliśmy kluczowe pytania dotyczące współpracy Wise People z agencją Sales&More: od strategicznych Warsztatów Discovery, przez rebranding i wdrożenie zaawansowanych efektów wizualnych (3D), aż po finalny UX. Dowiedz się, jak połączyliśmy branding z technologią, by zbudować platformę, która zdobywa międzynarodowe wyróżnienia.
Sales&More to niezależna agencja mediowa, definiowana jako dynamiczne centrum innowacyjnych usług, zaawansowanych technologii i eksperckiego know-how. Firma dostarcza kompleksowe rozwiązania, które mają stanowić solidny fundament dla efektywnej obecności marki w przestrzeni medialnej.
Wsparcie Sales&More obejmuje pełny zakres usług:
- Strategię mediową, planowanie mediów,
- Działania performance i wizerunkowe,
- Organiczna budowa świadomości marki,
- Kreacja i content,
- Konsulting procesowy i produktowy, aż po egzekucję działań,
- Mar Tech.
Tym, co wyróżnia Sales&More, jest autorski framework. Pozwala on na skuteczne łączenie działań wizerunkowych ze sprzedażowymi, dzięki spójnemu opomiarowaniu, raportowaniu wyników i optymalizacji kosztowej.
Projekt rebrandingu Sales&More był kompleksową transformacją po 15 latach działalności, mającą na celu ujednolicenie narracji i odzwierciedlenie rozwoju kompetencji.
Proces przebiegał w następujących kluczowych etapach:
1. Strategia i Discovery
- Projekt rozpoczął się od Warsztatów Discovery, podczas których weryfikowano założenia i planowano strategiczny kierunek.
- Zastosowano podejście bottom-up, aktywnie angażując pracowników w proces współtworzenia nowej tożsamości marki.
2. Nowa Identyfikacja Wizualna
- Kluczowym znakiem stał się Ampersand (&), który symbolizuje łączenie różnych światów marketingowych (Performance & Branding) i kompleksowość oferty.
- Wprowadzono intensywną, mocną, pomarańczową kolorystykę, która stanowiła radykalne odejście od dotychczasowych błękitów i szarości.
- Rozszerzono symbolikę „O” w nazwie „More” na holistyczne podejście do klienta.
3. Wdrożenie Cyfrowe
- Praca nad UI/UX design skupiła się na czytelnym zaprezentowaniu szerokiej oferty usług, portfolio oraz elementów employer brandingowych.
- Strona www została zbudowana z wykorzystaniem zaawansowanych efektów wizualnych i modeli 3D, zoptymalizowanych pod kątem wydajności.
Projekt strony internetowej i rebrandingu Sales&More, zrealizowany przez Wise People, został doceniony przez międzynarodowe i polskie gremia branżowe, co potwierdza jego jakość designu i wykonania.
Kluczowe wyróżnienia to:
- Awwwards: Strona zdobyła wyróżnienie „Honorable Mention”, co jest uznawane za jeden z prestiżowych międzynarodowych certyfikatów jakości w świecie web designu.
- WaysAwards: Projekt znalazł się wśród trzech najlepszych projektów w konkursie organizowanym przez konferencję WaysConf.
- Grafmag: Strona została wyróżniona jako „Projekt tygodnia”, przez magazyn internetowy Grafmag.
Wyróżnienia te potwierdzają, że zastosowane zaawansowane efekty wizualne (m.in. modele 3D, grafiki, wideo) oraz holistyczne podejście do UX/UI stoją na międzynarodowym poziomie.
Wykorzystanie modeli 3D i zaawansowanych efektów wizualnych w projekcie strony www to strategiczna inwestycja wizerunkowa i funkcjonalna, która ma na celu wyróżnienie marki i wzmocnienie User Experience (UX).
Korzyści dla Marki i UX:
- Wyróżnienie i Nowoczesność: Elementy 3D nadają stronie dynamikę i nowoczesny charakter, budując unikalny wizerunek marki, która jest częścią trendów.
- Wzrost Zaangażowania: Zaawansowane animacje i detale interakcji silniej angażują użytkownika, co przekłada się na lepszą konwersję.
- Wizualizacja Produktu: Modele 3D pozwalają na lepszą wizualizację produktów czy usług, dostarczając użytkownikowi bogatszych wrażeń sensorycznych.
Uwaga Techniczna:
Wdrożenie takich elementów musi być poprzedzone optymalizacją na wszystkich urządzeniach i przeglądarkach, aby nie wpłynęło negatywnie na wydajność. Proces ich wdrażania następuje zazwyczaj, gdy układ i treść strony są już dopracowane.
Skuteczny User Experience (UX), który łączy szeroką ofertę, employer branding, portfolio i przewagi rynkowe, wymaga holistycznego i strategicznego podejścia. Kluczem jest klarowność, użyteczność i spójność.
Proces łączenia aspektów marki w UX:
- Strategiczne uporządkowanie (Discovery):
- Proces musi zacząć się od warsztatów discovery, które porządkują wizję projektu.
- Wspólnie identyfikujemy i nazywamy problem do rozwiązania.
- Weryfikowane są m.in. propozycja wartości i grupy docelowe.
- Projektowanie użyteczności (Makiety UX):
- Na tym etapie tworzone są wstępne szkice (makiety UX), które pomagają ustalić rozmieszczenie treści i priorytety dla użytkownika.
- Umożliwia to stworzenie klarownej ścieżki projektowej, która prowadzi użytkownika przez złożoną ofertę, portfolio i elementy employer brandingowe.
- Spójność wizualna (Design System):
- Projektowanie odbywa się w oparciu o Ddesign system, który zapewnia, że każdy fragment strony internetowej pasuje do całości.
- Gwarantuje to, że nowy brand, komunikacja i doświadczenie użytkownika są spójne wizualnie.
Dzięki takiemu procesowi klient ma pewność, że projektowanie opiera się na użyteczności, a nie tylko na estetyce.

