3. Narzędzie dla HR-u
HR, czy raczej HRM (Human Resources Management — Zarządzanie Zasobami Ludzkimi) stanowi niezwykle ważny pion każdej większej organizacji. Okazuje się jednak, że nasza technologiczno-marketingowa inwestycja w nową stronę firmową jest czymś, co wspiera działania związane z pracownikami, sprawy wewnętrzne.
Dopracowana strona firmowa stymuluje employer branding, czyli budowanie wizerunku pracodawcy, a także skuteczne poszukiwania wartościowych pracowników.
Niemniej ważną korzyścią jest employee branding, bo nowoczesna, atrakcyjna strona www to jeden z elementów, z którym pracownicy mogą się utożsamiać, a przez to stawać naturalnymi ambasadorami marki.
Poza tym, każda strona internetowa może być zintegrowana z wewnętrznymi systemami, więc jeśli chcesz połączyć ją z funkcjonalnością np. wewnętrznego systemu komunikacji, to jedynie kwestia zastosowania odpowiedniego API.
Nawet gdy zgłaszasz się do nas z potrzebą wykonania „ładnej, funkcjonalnej strony” – z przyjemnością wskazujemy, że poprzez design i development zyskujesz dużo więcej. Na tym polu sporą wartością była dla nas współpraca z Sharebee – specjalistami w dziedzinie social sellingu i employee advocacy, którzy potrzebowali strony potwierdzającej, że ich kluczową wartością jest właśnie zespół pracowników będących jednocześnie naturalnymi liderami projektu.
4. Wsparcie start-upu i poszukiwań inwestora
Jednym z case studies, którymi szczególnie lubimy się chwalić, jest projekt designu i developmentu dla Authenteq – platformy do e-weryfikacji tożsamości. To stworzona relatywnie niedawno strona, której… już nie znajdziesz online.
Hmm – czy to kwestia problemów technicznych? A może została skreślona i porzucona przez niezadowolonego klienta? Nic bardziej mylnego. Po prostu Authenteq, czyli dynamiczny, międzynarodowy start-up z siedzibą w Niemczech, stał się częścią globalnego koncernu FNZ Group. Wierzymy, że pomogła w tym również i nasza praca.
Wchłonięcie przez większy podmiot jest celem wielu technologicznych start-upów. Podobnie interesujący może być wątek tworzenia atrakcyjnych stron dla nowych graczy w branży crypto, którzy poszukują inwestorów i potrzebują przestrzeni, która pozwoli w krótkim czasie zdobyć rozpoznawalność i fundusze.
Okazuje się zatem, że strona internetowa może nie być celem, a jedynie pewnym środkiem do celu, który wymaga… jej wygaszenia. Jeżeli jednak tak “eferyczny” projekt cyfrowy rzeczywiście pomoże w osiągnięciu założeń biznesowych, zdecydowanie warto było inwestować w jego stworzenie.
Jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby w związku z budowaniem start-upu, otwieraniem nowego biznesu czy dążeniem do pozyskania VC. Wiemy, że dopracowana strona internetowa, poparta rzetelnym warsztatem i strategią, pozwala zrealizować cele, które są zgoła inna, niż w przypadku firm o ugruntowanej marce i pozycji rynkowej.
5. Promocja eventów
Teoretycznie nie ma problemu, by skupić się na promocji eventu poprzez zewnętrzne platformy albo konkretne media społecznościowe, np. Facebook. Jednak znów — dlaczego nie mamy korzystać z własnej strony, którą możemy spersonalizować i wzbogacić w największym stopniu?
Twoja strona może sprzedawać bilety, wyczerpująco informować i doradzać, a wreszcie być wpięta w działania reklamowe. A to wszystko pod Twoją kontrolą, na Twojej domenie. A gdy dodamy do tego webinary, szkolenia – strona internetowa staje się hubem wszystkich wydarzeń, które Twój biznes organizuje lub wspiera.
Czy jesteśmy w stanie dostarczyć dla Ciebie taką stronę? No jasne. Już wcześniej wspominałem o magicznym pojęciu API. Integracje pozwalają stworzyć z Twojej strony prawdziwą maszynkę do realizacji marketingowych założeń, dlatego dla naszych programistów łączenie Twoich zasobów z najlepszymi narzędziami na rynku jest naturalnym elementem realizowanego projektu.
6. Kluczowe narzędzie internacjonalizacji
Wchodzenie na zagraniczne rynki jest złożonym zagadnieniem, ale… łatwiejszym, jeśli odpowiednio dobiera się narzędzia do realizacji poszczególnych założeń. I takim narzędziem jest właśnie strona internetowa.
W dobie zautomatyzowanych tłumaczeń, a także (turbo)dynamicznego rozwoju AI, strona contentowa nie stanowi problemu, podobnie jak sprawne zarządzanie publikacjami czy spersonalizowaniem przekazu pod konkretny rynek.
To, swoją drogą, ciekawe wyzwanie designerskie: zaprojektować stronę zgodną z wypracowanym brandem, ale zarazem sprawdzającą się na różnych rynkach, szczególnie przy ekspansji wykraczającej poza Europę. I znów, pisząc te słowa, od razu myślę o naszych zagranicznych realizacjach – od szwedzko-amerykańskiej marki Svexa, po rodzimych Tigers.pl, którzy swego czasu postanowili wejść na rynek azjatycki, a zaprojektowana i wykonana przez nas strona przyczyniła się do sukcesu tego przedsięwzięcia.
Podsumowanie
Rzecz jasna, powyższe funkcje są jedynie wybranymi. Artykuł spokojnie można rozszerzyć o wątki:
- generowania leadów w marketingu B2B,
- wizerunkowe/PR-owe,
- integracje z API dostawców usług,
- sprzedaży e-commerce…
… a wciąż nie wyczerpuje to listy funkcji i możliwości firmowych stron internetowych. Powierz ich stworzenie lub modyfikację specjalistom od designu i technologii, a zyskasz potężny (słowo nieprzypadkowe) oręż do walki na dowolnym rynku.