Przejdź do treści
Wise People – tworzymy strony internetowe, które rozwiązują problemy

Świeży i lekki design, modułowa budowa. Strona dla Software House Briisk

Czego potrzebował Klient?

Wyzwanie

Kluczowym problemem, który doskwierał Software House’owi – Briisk było to, że ich ówczesna strona internetowa była bardzo trudna w zarządzaniu, a jej rozwój zależny był od programistów.

Była wykonana w technologiach, które firma stosowała we własnych specjalistycznych wdrożeniach, co powodowało, że każda zmiana wymagała interwencji developerów, którzy byli zajęci wdrożeniami klienckimi, a odciąganie programistów od wdrożeń dla klientów, to strata pieniędzy.

Celem było zaprojektowanie nowej strony www, która dzięki modułowej budowie oraz zastosowaniu WordPressa mogła być w prosty sposób obsługiwana przez nietechniczne osoby z działu marketingu. Miała ona umożliwić im wykorzystywanie różnych umiejscowień Call to Action oraz innych mechanizmów zaangażowania użytkownika od e-book’ów na newsletterach kończąc, a nawet tworzenie tematycznych Landing Page pod konkretny typ oferowanej usługi.

Jak ugryźliśmy temat?

Podejście

Pracę z Briisk rozpoczęliśmy od warsztatów, podczas których powstał pierwszy szkic strony. Zdecydowaliśmy się na podejście, w którym najpierw powstaje wersja MVP (czyli zawierająca tylko najważniejsze funkcjonalności i podstrony), a następnie doprojektowujemy kolejne części strony.
W ten sposób nasz klient mógł opublikować nową odsłonę strony znacznie szybciej i dopasować jej rozwój do bieżących potrzeb.

W ramach prac nad MVP nowej strony Briisk powstały:

  • Spis wymagań dotyczących m.in. wartości Briisk, przekazu strony, charakteru komunikacji, zawartości podstawowych podstron itp.
  • Moodboard, czyli przegląd ciekawych projektów i inspiracji (InVision)
  • Trzy wersje designu strony głównej, na podstawie której powstał ostateczny charakter całego projektu (InVision)
  • Projekt podstron Services, Case studies i Contact
  • Po uruchomieniu wersji podstawowej, zabraliśmy się za projektowanie kolejnych podstron oraz modułów CTA (call-to-action), które klient mógł dowolnie dostosować za pomocą CMS.

Opinia klienta

Joanna Chmiel

Managing Partner, Briisk

Proces Wise People pozwolił nam sukcesywnie pracować nad stroną i dodawać kolejne funkcjonalności w miarę rozwoju serwisu.

Rezultaty dla strony Briisk

Lekka i funkcjonalna strona firmowa w wersji webowej i mobilnej – oparta na WordPress, z dedykowanym kreatorem podstron.

  • Szybkość ładowania strony na komputerach rośnie z 63 do 95 według Google Speed Insight
  • Elastyczne szablony podstron case studies oraz services pozwalają na swobodne włączanie/wyłączanie sekcji na stronie
  • Kreator pozwala na ustawienie dowolnej kolejności sekcji, co ułatwia testowanie skuteczności różnych wersji podstron
  • Podstrony mogą przyjąć formę landing page, co pozwala marketingowi na prowadzenie kampanii reklamowych bezpośrednio na stronie firmowej
  • Zaprojektowane moduły CTA umożliwiają pobranie ebooka, zapis na newsletter czy webinar
  • Artykuły na blogu można grupować nie tylko według kategorii, ale również zgodnie z mechanizmem klastrów tematycznych polecanym przez Hubspot
  • Wykorzystania WordPress umożliwia błyskawiczną integrację z narzędziem SEO oraz z CRM klienta