WISE PEOPLE Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich
pt. „Internacjonalizacja procesu kreatywnego spółki Wise People”.
Celem projektu jest zwiększenie potencjału eksportowego spółki Wise People i wejście na rynki zagraniczne z usługą procesu kreatywnego oraz budowa rozpoznawalności marki Wise People i jej popularyzacja w skali globalnej, jak również zwiększenie marżowości sprzedaży usługi procesu kreatywnego i dywersyfikacja klientów.
Aby osiągnąć założony cel w ramach realizacji projektu internacjonalizacji spółka zaplanowała do podjęcia następujące działania:
- Uczestnictwo w wydarzeniach targowych w charakterze wystawcy: Viscom Italia, Web Marketing Festival w Rimini oraz eCommerce Expo w Londynie.
- Uczestnictwo w wydarzeniach targowych w charakterze zwiedzającego: Slush Helsinki oraz WebSummit Lizbona.
- Opracowanie i produkcję materiałów handlowych i promocyjnych: roll-upy, film promocyjny, gadżety reklamowe, raport content-marketingowy.
- Tłumaczenie strony www.
Ponadto, w celu zwiększenia efektywności komunikacji na nowym rynku docelowym spółka zaplanowała realizację kampanii marketingowej w środowisku internetowym-reklamę w Internecie, w szczególności na Facebooku oraz Google Ads. Tego typu reklama pozwala nie tylko efektywnie pozycjonować stronę www spółki wśród wyników wyszukiwania na danym rynku, ale również bezpośrednio pozwala efektywnie dotrzeć do odbiorców stanowiących potencjalnych klientów na nowym rynku docelowym.
Działaniem wspomagającym proces internacjonalizacji będą usługi prawne – wsparcie prawne procesu negocjacji umów handlowych (bez bezpośredniego uczestnictwa doradcy w negocjacjach).
Wszystkie zaplanowane działania mają na celu promowanie usługi stanowiącej przedmiot internacjonalizacji na rynkach zagranicznych, wyszukiwanie partnerów zagranicznych oraz promocję gospodarczą regionu kujawsko-pomorskiego. W efekcie podejmowanych w ramach projektu działań zwiększy się potencjał eksportowy spółki Wise People i jej szansa na zaistnienie z usługą procesu kreatywnego na rynkach zagranicznych.
Wartość projektu: 471 152,97 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 335 859,40 zł