Przejdź do treści
Wise People – tworzymy strony internetowe, które rozwiązują problemy
Oferta badań i audytów

Sprawdź swój serwis

Plan Performance 

Szybka analiza witryny z perspektywy wydajności serwisu. Pozwala wykryć błędy, tworząc listę ich identyfikacji oraz dając rekomendacje.

Przykłady zastosowań:

  • E-commerce
  • Landing Page

Cel badania:

  • Dostarczenie listy problemów z wydajnością oraz sugerowanych rekomendacji do poprawy, wraz z oszacowaniem potencjalnych kosztów wdrożenia zmian

Zawiera działania:

  • Audyt wykonany przez doświadczonego programistę w zakresie technologii, w której strona została stworzona
  • Jedna konsultacja z programistą

Plan Quick Wins

Szybka analiza witryny z perspektywy eksperta zakładająca krytyczną analizę jednej wybranej ścieżki użytkownika. Pozwala wykryć podstawowe błędy, tworząc listę ich identyfikacji oraz dając rekomendacje.

Przykłady zastosowań:

  • MVP
  • Landing Page
  • Strony kontaktowe

Cel badania:

  • Dostarczenie listy najpowszechniejszych problemów z użytecznością na podstawie wiedzy eksperckiej w zakresie UX oraz rekomendacji dot. elementów wymagających poprawy (wraz z oszacowaniem potencjalnych kosztów wdrożenia zmian)

Zawiera działania:

  • Audyt na podstawie heurystyk Nielsena-Molicha
  • Badanie elementów nawigacyjnych pod względem czytelności i kontrastu
  • Walidacja poprawności ciągłości nawigacji na urządzeniach typu mobile i desktop

Plan Usability

Analiza witryny z perspektywy użytkownika zakładająca krytyczną analizę do trzech wybranych ścieżek użytkownika. Pozwala wykryć podstawowe błędy, tworząc listę ich identyfikacji oraz dając rekomendacje.

Przykłady zastosowań:

  • MVP
  • E-commerce
  • Serwisy z minimum 5 podstronami
  • Strony kontaktowe

Cel badania:

  • Dostarczenie listy najpowszechniejszych problemów z użytecznością na podstawie analizy zachowań użytkowników oraz rekomendacji dot. elementów wymagających poprawy (wraz z oszacowaniem potencjalnych kosztów wdrożenia zmian)

Zawiera działania:

  • Eksperckie badanie ścieżki użytkownika
  • Audyt na podstawie heurystyk Nielsena-Molicha
  • Badanie elementów nawigacyjnych pod względem czytelności i kontrastu
  • Walidacja poprawności ciągłości nawigacji na urządzeniach typu mobile i desktop
  • Analiza zachowań użytkownika (wymaga zainstalowanego oprogramowania HotJar lub innego umożliwiającego rejestrację sesji użytkownika)
  • Analityka strony internetowej (wymaga udostępnienia lub konfiguracji i udostępnienia narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics)

Zleć nam audyt

Jesteśmy po to, aby kompleksowo odpowiedzieć na Twoje potrzeby. Napisz, a skontaktujemy się i porozmawiamy o najlepszej formie audytu dla Twojego biznesu.

    Jaki audyt chcesz wybrać? Zależy nam na dostarczaniu precyzyjnych komunikatów już od samego początku współpracy. Stąd pytamy Cię o preferowaną formę audytu, ale równie dobrze możemy zasugerować wybór w najbliższej rozmowie.

    Analiza Twojego biznesu

    Audyt technologiczny

    Sprawdzamy performance, strukturę i bezpieczeństwo Twojej strony www. Weryfikujemy i sugerujemy najlepsze rozwiązania w zakresie hostingu, CMS i innych aspektów wpływających na konwersję i wizerunek w sieci.

    Warsztat Discovery

    Twój zespół spotyka się z naszym zespołem, aby wspólnie przejść przez strategię biznesową i komunikacyjną. Pracujemy nad grupami docelowymi, wartościami, a także kierunkiem, w którym powinna podążyć Twoja komunikacja.

    Audyt UX

    Nasi designerzy analizują doświadczenia użytkowników Twojej marki. Efektem jest holistyczny, pełny raport, który stanowi punkt wyjścia do kluczowych, potrzebnych zmian w obszarze struktury strony czy, szerzej, komunikacji marki.

    Porozmawiajmy o Twoim biznesie

    Umów się na konsultację biznesową

    Sprawdź, dlaczego nie wszystko działa, tak jak powinno

    Wybierz audyt technologicznyaudyt UX albo warsztat Discovery, aby zbadać, zweryfikować swój biznes w sieci.

    Porozmawiajmy