Wyróżniający się brand to podstawa każdej marki, każdego produktu, każdej nowej usługi w naszym portfolio. Pomożemy Ci przepracować to co już istnieję lub stworzymy zupełnie nową jakość. Co zawiera się w tej fazie projektu:
- Budowanie nowego brandu – kiedy potrzebujesz stworzyć coś zupełnie od zera.
- Odświeżenie istniejącej identyfikacji wizualnej – kiedy obecny branding już się zestarzał i wymaga nowego podejścia i np. wytworzenia design systemu marki
- Projektowanie dodatkowych elementów graficznych – kiedy chcesz rozwinąć istniejący system identyfikacji wizualnej, ale nie chcesz stracić obecnego „feelingu” marki
- Tworzenie księgi znaku – brandbooka zgodnie ze strategią marki, aby nie musieć w przyszłości martwić się o to jak korzystać z design systemu i bez kłopotu współpracować z marketingiem
Branding – Case study
Identyfikacja wizualna
- Logo i design system
- Typografia i czcionki
- Palety kolorów
- Układy siatek i techniczne aspekty
- Ikony oraz nawigacja
Key Visuals
- Gotowe elementy do wykorzystania
- Szablony pod social media oraz kreacje reklamowe
- Tematy i motywy przewodnie
Gotowe elementy do użycia
- Materiały do druku: wizytówka, papier firmowy, teczka, stopka mailowa, segregator, oklejenie samochodów, wzory opakowań, katalogi, ulotki, itp.
- Materiały digitalowe: ID graficzne postów, ikony, banery reklamowe, ramki pod platformy e-commerce, newslettery, prezentacje, itp.
Elementy interfejsu (UI)
- Kluczowe elementy design systemu do wykorzystania w Twoim interfejsie
- Wzory powiadomień, style zachowania dla przycisków, wzory tabel, ikony itp.
- Startowe assety pod projektowanie strony internetowej lub aplikacji
Porozmawiajmy o Twojej marce
Każdy projekt jest dla nas wyjątkowy i wypracujemy dla Ciebie wszystkie elementy graficzne, żeby Twój brand zdobył rynek oraz uwagę klientów na jaką zasługuje.