Szkolenie: Wykorzystanie i budowanie zespołu AI w sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta.
- Dwudniowe szkolenie stacjonarne w wymiarze 16h (1h = 45 min).
- Imienny certyfikat ukończenia kursu.
- Możliwość modyfikacji programu pod kątem specyfiki i potrzeb Twojej firmy.
Tematyka
Szkolenie stacjonarne, które służy wprowadzeniu w tematykę sztucznej inteligencji wraz z przedstawieniem narzędzi, które wspierają pracę specjalistów w dziedzinie sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Szkolenie zakłada również wykorzystanie formuły warsztatowe, która służy wsparciu cyfrowej transformacji przedsiębiorstwa i rozwojowi kompetencji pracowników.
Ważne: Szkolenie wpisuje się w priorytety wydatkowania Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2024 roku (priorytet numer 4: “Wsparcie kształcenia ustawicznego w zakresie umiejętności cyfrowych”).
Moduł 1: Wprowadzenie do sztucznej inteligencji
- Definicja i obszary sztucznej inteligencji.
- Sztuczna inteligencja: uczenie maszynowe, głębokie uczenie, analiza danych.
- Krótkie omówienie historii oraz aktualnych trendów w AI.
- Aspekty prawne, etyczne i ekonomiczne.
Moduł 2: Zastosowanie AI w sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta
- Rola AI w budowaniu marki przedsiębiorstwa.
- Narzędzia wspierające sprzedaż, marketing i obsługę klienta (m.in. w zakresie: analityki, kreacji, koordynacji projektów, komunikacji marketingowej i sprzedażowej, CRM, obsługi mediów społecznościowych).
Moduł 3: Ćwiczenia i warsztaty: marketingowe wykorzystanie AI
- Identyfikacja możliwości zastosowania AI w sprzedaży.
- Opracowanie strategii marketingowej z AI.
- Modelowanie własnego chatbota w środowisku ChatGPT.
- Generowanie treści tekstowych i wizualnych z wykorzystaniem AI.
Moduł 4: Podsumowanie warsztatów i moderowana dyskusja
- Prezentacja wyników warsztatowych prac zespołowych.
- Ćwiczenia i dyskusja wspierające dalsze, praktyczne zastosowanie AI w przedsiębiorstwie uczestników szkolenia.