Do tego tematu z pewnością wrócimy w najbliższych materiałach. Karol Lewandowski ostatnio podzielił się abecadłem brandingu, zatem niedługo pochylimy się nad tematem kolorystyki 🙂 Swoją drogą, jeżeli masz pytania do naszych ekspertów i branżowej społeczności, koniecznie dołącz do facebookowej grupy Wise Talks!
6. Nowe, lepsze grafiki i zdjęcia
Kolejnym ze sposobów na szybkie i skuteczne odświeżenie firmowej strony www jest praca nad grafikami i zdjęciami. Dzięki tak przyjaznym narzędziom, jak Canva, usprawnienie komunikacji wizualnej przedsiębiorstwa jest zadaniem, z którym można poradzić sobie bez specjalistycznego zaplecza.
Pamiętaj również, że prawdziwe zdjęcia Twojego zespołu, np. w zakładce “O nas”, są nieporównywalnie lepszym wyborem, niż stockowe zdjęcie, które było już używane w sieci jakieś 10342834 razy.
Z innej strony nie należy demonizować serwisów stockowych. Wszak powstały po to, żeby z nich korzystać. Oto wybrane, które dają wiele możliwości, szczególnie w pakietach premium:
- Adobe Stock,
- Shutterstock,
- Getty Images,
- Freepik,
- Pixabay,
- Unsplash,
- Pexels.
Ważne, aby za każdym razem dokładnie poznać zasady dotyczące licencji korzystania z zasobów. Lepiej nie zaczynać odświeżania strony firmowej od naruszania praw autorskich…
7. Krok po kroku, czyli mądra zmiana
Widzisz? W kilku krokach możesz w wielu wymiarach poprawić atrakcyjność, funkcjonalność i potencjał swojej firmowej strony internetowej. Z jednej strony wydaje się to proste, ale z drugiej — tworzenie treści, opanowanie szaty graficznej czy wreszcie: dogłębne zrozumienie celów biznesowych jest prawdziwym wyzwaniem. Wyzwaniem, któremu może podołać taki zespół jak nasz.
Tak czy inaczej, z Wise People czy bez, wiele z wymienionych kroków może być wykonana w relatywnie szybkim tempie, co powinno przynieść odczuwalne, pozytywne efekty w krótkim odstępie czasu. Najważniejsze jednak, aby traktować te działania jako proces — uporządkowany, podzielony na etapy, mądrze ułożony i sprawnie kontrolowany.