Automatyzacja marketingu
Przygotowałeś ofertę, zrobiłeś landing, ludzie zostawiają Ci adresy e-mail. Jest super. Ale odpisywanie każdemu z osobna zajmuje mnóstwo czasu. Nie musisz tego robić! Po pozostawieniu adresu, na skrzynkę potencjalnego klienta może polecieć automatycznie ankieta badająca potrzeby, a gdy użytkownik ją wypełni, dostanie bardziej szczegółową ofertę.
Więcej zysków ze sprzedaży trafi do Twojej kieszeni
Jeśli sprzedajesz naprawdę dużo produktów lub usług, to prowizje na rzecz pośrednika mogą boleć. Oprócz budowy własnej strony internetowej koszt jej utrzymania zawiera się w corocznym odnawianiu witryny i opłaceniu hostingu oraz opłaceniu potrzebnych wtyczek, np. WooCommerce wspomagającej automatyczną sprzedaż.
Zaufanie
Nie jest wielkim wysiłkiem stworzyć profil na platformie, której nie trzeba było budować, dlatego odbiorcy chętniej kupują od przedsiębiorców, którzy zainwestowali w profesjonalną i własną stronę www.
Wizerunek – właściciel, to brzmi dumnie
Zwróć uwagę, że np. osoby, które prowadzą sklep internetowy mówią: “mam sklep z narzędziami ogrodowymi”, a ktoś kto ma konto na Amazonie powie: “sprzedaję narzędzia ogrodowe na Amazonie”. Czujesz różnicę?
Najprawdopodobniej najważniejszy kanał sprzedaży
Strona internetowa może być bazą wiedzy, która odciąży nieco od odpowiedzi w kółko na te same pytania – choć i tak znajdą się tacy, którzy nie poszukają odpowiedzi sami i będą pisać lub dzwonić – to informacja zwrotna, że coś jest niejasne i trzeba to poprawić.
Musisz jednak pamiętać, że oprócz funkcji informacyjnej Twoja www, to bardzo ważny kanał dotarcia do klienta, wizytówka firmy i obietnica owocnej współpracy. Dobrze zaprojektowana strona firmowa będzie napędzać sprzedaż.